- Plotka - scenariusz g. wychowawczej
- Lekcja wychowawcza
- Techniki TOC
- „Gala Mikserów”
- Scenariusz projektu pt. ,,Japonia- jej kultura i symbole”.
- „Co by było, gdyby Mickiewicz żył wśród nas?”
- „Dziady Adama Mickiewicza na wesoło”
- Wzór karty projektu
- Metoda Walta Disney’a
- „Wielka gra”
- Biologia - zapamiętywanie terminów
- Best wishes
- Mini -food book
- Lekcja angielskiego
- WIELKI POLAK – JAN PAWEŁ II
- ZANIM POWSTAŁA POLSKA…
- Lekcja otwarta z matematyki w klasie VI.
- OTWARTA LEKCJA HISTORII W KLASIE IV
- OTWARTA LEKCJA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE V a
- Poezja liczby pi
- OTWARTA LEKCJA CHEMII W KLASIE VII a
- ,,Japonia – symbol nowoczesnej gospodarki”
- Aktywna tablica
- ZASADY ZACHOWANIA NA TEAMS
- Krystalizacja soli kuchennej – doświadczenie
- Rozpuszczanie substancji w wodzie – doświadczenie
- Ekosystem w słoiku
- Gra terenowa Deszyfranci
- Zrób coś z niczego…
- LEKTUROWE PUZZLE
Gra terenowa Deszyfranci
Rozwija współpracę zespołową, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadanie.
Uczniowie przy pomocy różnego rodzaju szyfrów, rozwiązują zadania, umieszczone w terenie.
Zostały wykorzystane następujące szyfry: Cezara, Morse’a, ATBASH, Czekoladka, Kaczor, Nowebutylisa, Parkan, Polibiusza, Ułamkowy, Rozbierzmy, Cyfrowy.
Szczegółowe objaśnienia wykorzystania szyfrów w praktyce, znajdują się pod poniższym linkiem:
a współpracę zespołową, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadanie.
Uczniowie przy pomocy różnego rodzaju szyfrów, rozwiązują zadania, umieszczone w terenie.
Zostały wykorzystane następujące szyfry: Cezara, Morse’a, ATBASH, Czekoladka, Kaczor, Nowebutylisa, Parkan, Polibiusza, Ułamkowy, Rozbierzmy, Cyfrowy.
Szczegółowe objaśnienia wykorzystania szyfrów w praktyce, znajdują się pod poniższym linkiem (kliknij strzałkę):