- Plotka - scenariusz g. wychowawczej
- Lekcja wychowawcza
- Techniki TOC
- „Gala Mikserów”
- Scenariusz projektu pt. ,,Japonia- jej kultura i symbole”.
- „Co by było, gdyby Mickiewicz żył wśród nas?”
- „Dziady Adama Mickiewicza na wesoło”
- Wzór karty projektu
- Metoda Walta Disney’a
- „Wielka gra”
- Biologia - zapamiętywanie terminów
- Best wishes
- Mini -food book
- Lekcja angielskiego
- WIELKI POLAK – JAN PAWEŁ II
- ZANIM POWSTAŁA POLSKA…
- Lekcja otwarta z matematyki w klasie VI.
- OTWARTA LEKCJA HISTORII W KLASIE IV
- OTWARTA LEKCJA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE V a
- Poezja liczby pi
- OTWARTA LEKCJA CHEMII W KLASIE VII a
- ,,Japonia – symbol nowoczesnej gospodarki”
- Aktywna tablica
- ZASADY ZACHOWANIA NA TEAMS
- Krystalizacja soli kuchennej – doświadczenie
- Rozpuszczanie substancji w wodzie – doświadczenie
- Ekosystem w słoiku
- Gra terenowa Deszyfranci
- Zrób coś z niczego…
- LEKTUROWE PUZZLE
„Wielka gra”
Kolorowe scrabble
Scrabble - przestrzenna krzyżówka. To bardzo wszechstronna gra, którą można zastosować na każdych zajęciach. Należy zgromadzić dużą liczbę zakrętek, napisać na nich mazakiem litery (można wykorzystać cenki) i bawić się z dziećmi. Dlaczego to niezwykle wartościowa pozycja wśród pomocy dydaktycznych? Ponieważ za pomocą jednego zestawu można powtarzać wiadomości, utrwalać pojęcia ze wszystkich przedmiotów. Warto rozpocząć od ułożenia hasła przewodniego, do którego uczniowie dokładać będą swoje propozycje. Dobrze by było, aby uzasadniali, dlaczego konkretne słowo jest związane z tematem, a tym samym – czy jest poprawnie wykorzystane. Można wprowadzić dodatkowo zasady np. losowanie odpowiedniej ilości liter – to zależy od inwencji twórczej uczniów.
Zwycięzcami w tej grze mogą czuć się wszyscy uczestnicy zabawy, którzy wykonali zadanie poprawnie.